Otevřený dopis (email) Miloši Zemanovi

17. dubna 2014 v 10:13 | Honza |  Korespondence
Prezident Miloš Zeman se 11. dubna během konference věnované 10. výročí vstupu ČR do EU vyjádřil i k současné situaci na Ukrajině. Sdělil, že je pro "účinné a velmi razantní, v mnoha případech i preventivní akce" a pro zastrašování Ruska.

Jeho vyjádření považuji za velmi nešťastné a nevhodné. Situace na Ukrajině byla způsobena agresivní politikou USA a EU a je tedy logické, že se Rusko cítí ohroženo.

Níže je text otevřeného dopisu, který byl dnes zaslán na email info@zemanmilos.cz.
Odpověď (pokud mi bude doručena) též zveřejním.



Vážený pane prezidente Zemane,

zasílám Vám tento otevřený dopis (email), jako reakci na Vaše vyjádření během konference věnované 10. výročí vstupu České republiky do Evropské unie. Během této konference jste se vyslovil pro účinné a velmi razantní preventivní akce proti Ruské federaci. Uvedl jste, že věříte, že EU a USA najdou odvahu k zastrašování této země jen proto, aby neprováděla připojování dalších částí Ukrajiny. Tak, jak tomu bylo v případě Krymu.

Pane prezidente, blog Občanská neposlušnost Vás během přímé volby prezidenta naší země veřejně podpořil. V otevřeném textu, který Vám byl v té době zaslán, jsem uváděl i to, že věřím, že pomůžete napravit křivdy, kterých se dopustila tehdejší vláda na naší zemi a jejím obyvatelstvu.

Vaše vyjádření o preventivní akci proti Ruské federaci však není tím, co může naší zemi a našemu národu pomoci. Právě naopak, může to být právě to (kromě jiných podobných vyjádření našich politiků), co naši zemi výrazně poškodí.

Politická scéna naší země se stává čím dál více poslušná určovanému směru a rétorice z Evropské unie a Spojených států. Stále více posloucháme někoho cizího a stále více ztrácíme naši národní hrdost a možnost se svobodně rozhodovat.

Pohrdlivé a dehonestující vyjadřování našich médií vůči Rusku je daní za malost našeho národa, který stále lpí na ideologické omezenosti a Rusko považuje za zemi, z níž vzešlo jen zlo. Skutečností však je (ač za dobu své historie mělo Rusko či tehdejší Sovětský svaz mnoho okamžiků, které se negativně podepsaly na situaci ve světě), že je to právě Rusko, kterému vděčíme za porážku nacismu. Tedy něčeho, co se v poslední době začíná v Evropě (včetně Ukrajiny) znovu vracet.

Je smutné, že naše vláda tak podporuje spíše myšlenky tiše souhlasící s ukrajinským nacionalismem, jehož propagátoři byli využiti k svržení vlády Viktora Janukovyče. Vím, že jeho vládu nebylo možné označit jako demokratickou (ač byla demokraticky zvolena). Avšak jaké máme právo se vměšovat do záležitostí suverénní země? Jsme snad stejní jako Spojené státy, kde tamní současná administrativa "exportuje" svou představu o demokracii do všech možných zemí světa nejčastěji pomocí agresivních válečných operací, destabilizací celých regionů či zabíjení i civilistů pomocí dálkově řízených dronů?

Celá současná strategie "převracení režimů" tak spíše připomíná válku vůči všemu jinému a lze ji právem označit za jeden z nejagresivnějších počinů v dějinách lidstva.

Žádná jiná země, která byla doposud "převrácena na tu správnou víru" neměla dostatek potenciálu na to, aby se postavila na odpor. Pokud však bude EU a USA nadále pokračovat ve svém zaslepeném boji vůči Rusku, pak riskuje, že se dočká mohutné odvety.

Naše země si nemůže dovolit, stát na straně někoho, kdo cíleně poškozuje a nahlodává křehkou stabilitu ve světě. EU a USA jsou dnes na pokraji krachu a právě díky tomu okolo sebe tím více ničí vše, co mohou ještě nějak využít k prodloužení své agónie.

Apeluji na Vás, pane prezidente, aby představitelé naší země opustili směr, který může skončit vymazáním Evropy z mapy světa. Násilí plodí jen násilí a nenávist jen další nenávist. Není to tak, dávno, co se mne jeden čtenář mého blogu ptal, proč nesouhlasím s tím, co se stalo na Ukrajině (když je můj blog nazván Občanská neposlušnost). Mou odpovědí byla definice pojmu občanská neposlušnost - jde o způsob nenásilného boje proti vládě či systému, který porušuje práva a svobody obyvatel, kdy všechny zákonné prostředky selhávají. A na slovo nenásilné jsem kladl zvlášť velký důraz. Protože velké násilí, regionálního či většího charakteru, nám bezprostředně díky neuváženému postupu politiků hrozí.


S pozdravem

Jan Holeňa
http://obcanska-neposlusnost.blog.cz/
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Jan Novák Jan Novák | 17. dubna 2014 v 11:07 | Reagovat

Hlavně, že v rusku se vůbec nerozmáhá fašismus, že.

Na jednu stranu si stěžujete, že by naše země neměla poklonkovat USA. To Vám naprosto schvaluju, ale proč musíme zároveň kvůli tomu začít lést do zadku Rusku? Oni žádné opěvování nepotřebují a my taky nemáme za potřebí opěvovat nějaké "zachránce" (stejně nás reálně nikdo nikdy nezachránil ani nezachrání). Vždyť to by bylo z bláta do louže - pouze bychom vyměnili jednu zločinnou mocnost za jinou.

Jediné logické vysvětlení tohoto otevřeného dopisu je dle mého názoru to, že Vám ve skutečnosti ani tak nejde o naši svobodu či suverenitu, ale právě o poklonkování Rusku, jiným způsobem si opravdu neumím takovýto řitní alpinismus vysvětlit.

Pokud Vám skutečně jde o ČR, bylo by možná na místě se zamyslet nad způsobem, jakým své myšlenky formulujete...

2 Milan Milan | 17. dubna 2014 v 12:50 | Reagovat

[1]: O_O Pane Novák ta patka učesaná vlevo  Vám sedí ještě knírek pod nos!!!

3 Karel Švehla Karel Švehla | 17. dubna 2014 v 12:53 | Reagovat

Přesně tak ! Je pravda ,že celá USA EU je samý podvodník ,ale vy myslíte že Rusko je lepší ?
Kdyby mělo Rusko pomoci bez odtržení nějaké části Ukrajiny myslíte, že by pomohlo? Vážně jim de   skutečně o lidi?

4 Pavel Šálek Pavel Šálek | E-mail | 17. dubna 2014 v 13:15 | Reagovat

Víte proč UkrajinciRusy nenávidí?
Za první světové války Ukrajina podporovala Bělogvardějce a byla proti bolševikům. To jim dal masový vrha Stalin po válce tvrdě pocítit řízeným hladomorem. Prodal ukrajinské zásoby obilí takovým způsobem, že ve dvacátých letech ze,řelo hlady přes 20 milionů Ukrajinců, dalších pár milionů pozavíral do lágrů. Na Ukrajině v podstatě nikdy mezi světovými válkami nepřestal partyzánský boj. Když potom přišli Němci, tak je logicky Ukrajinci vítali jako osvoboditele, protože pro ně v tu chvíli byli daleko lepší, než bratři Rusové. Jenže Němci se k nim chovali stejně, a tak se nekomunističtí partyzáni postavili i proti nim. Tak vznikla UPA, která bojovala proti oběma velmocem. Tím že po kapitulaci Německa se postrupně vysídlováním Ukrajinců , kteří bojovníky UPA podporovali, zrušit zásobovací cesty, tak jednotky UPA se v roce 1947 rozhodly projít do amrické zóny a pak pokračovat v boji za svobodný stát Ukrajiny. Jenže československé a polské jednotky policie a armády, v tu dobu již v podstatě kontrolované komunisty se jim posavily do cesty. Pak nastaly zvěrstva, které jednotky UPA páchaly na našem území, když se chtěly probojovat na západ. Zpátky nemohly, protože by je Rusové umučili stejně jako Poláky v Katyni, dopředu taky nemohli. A teď, když nec htěli dále prokomunistického prezidenta Janukovyče, tak jsou fašisty, zatímco mírotvorce Putin, bývalý sovětský špion v rámci míru krade území,která slíbil mezinárodní smlouvou ponechat suverénnímu státu výměnou za odevzdání jaderných zbraní a otevřeně připravuje přepdaení dalších částí Ukrajiny. Prostě chce vytvořit strý hnusný Sovětský svaz. Dalšlí, pokud nedostane přes držku, nude Litva a Estonsko s Lotyšskem. Jenže tam už pujde o napadení člena NATO.

5 D. P. D. P. | 17. dubna 2014 v 14:07 | Reagovat

S tímto dopisem ve všem plně souhlasím.

6 Karel Karel | 17. dubna 2014 v 14:18 | Reagovat

Ve všech bodech dopisu - souhlas.

7 Hlemyzd Hlemyzd | 17. dubna 2014 v 14:24 | Reagovat

Já vám k tomuto dopisu napíšu jen jednu otázku: Kdy pan prezident Putin vyhlásí referendum v Čečensku? Jedině a pouze v tom případě, že zajistí právo na sebeurčení národů ve své zemi, bude mít morální právo žádat to od jiných zemí.

8 Pavel Král Pavel Král | E-mail | 17. dubna 2014 v 16:48 | Reagovat

Vážený autore otevřeného dopisu.Mám pocit že si ani trochu nevidíte do pusy.My co jen slepě neodporujeme všemu co z vlády vyleze,ale taky nad tím trochu přemýšlíme,a v neposlední řadě používáme oči a uši,vidíme a slyšíme z jakého směru se šíří fašismus do Evropy.Bohužel je to mnohem dál než z Kyjeva,je to z Moskvy.Píšete že Rusko,osvobodilo Evropu od nacismu,ale kdy a za jakých podmínek,snížení tlaku na Východní frontě po vylodění v Normandii,ukrutné Ruské zimě,která zastihla nepřipravené nacistické jednotky a v neposlední řadě mohutnému vyzbrojování rudé armády ze strany USA.Pokud by jste si někdy přečetl trochu historie,zjistil by jste,že 70% produkce výroby tanků M4 Shermen a letadel P-40 bylo exportováno do Sovětského svazu.Bohužel bez těchto dodávek zbraní by nejspíš Rusko padlo do Německých rukou,to už je ale jen polemika.A že se necháváme ovlivňovat rozhodnutím z orgánů EU je bohužel jen naše neschopnost konečně zvolit do naší vlády a struktur EU lidi kteří chtějí něco změnit a ne jen točit kradoucí strany ODS,Kalouskovce a socany,které se starají jen o vlastní koryta a nikdy nic jiného.A pokud Vám nevadilo 40 let nadvlády SSSR a všechna rozhodnutí z Kremlu bezpodmínečně přijímat,tak nechápu co Vám vadí na nařízeních EU.Dokud budou za nehorázné platy vymýšlet ptákoviny jako jsou velikosti kurníků pro slepice a podobně,tak se jen máme maximálně čemu zasmát.Ale teď už zase vážně.Když chcete mluvit o nějaké rétorice,podívejte se nejdříve na rétoriku vůdce Putina,o ochraně ruského obyvatelstva na cizím území a zcela vymyšleném,propagandou podpořeném,jejich utiskování.Jediné k čemu se toto dá přirovnat jsou opravdu jen a jen sudety a jejich ochrana Hitlerovou armádou.Pokud budete vinit naše a další západní média z propagandy,podívejte se na média Ruská,pak možná skutečně pochopíte co to propaganda vlastně vůbec je.A pokud svržení vlády janukovyče vidíte jako nelegitimní a nacismem určované,co potom byla sametová revoluce?Zbavily jsme se moskevského diktátu,tak jako to udělali obyčejní lidé na Ukrajině,která sama souhlasila s podepsáním asociačních dohod s EU a na příkaz Putina Janukovyč odmítl podepsat v přímém přenosu.Obrovské divadlo ve kterém Putin ukázal vliv na loutkovou vládu celému světu a lidé řekli dost.Miloš Zeman není můj prezident,není prezident obyčejných lidí,který by řešil problémy předchozích vlád,ani nemůže být,když se jeho vlády podepsali pod stejnou hromadou korupčních kauz jako stejně jako vlády Nečasů,Topolánků,Grosů a Špidlů.A to co Vy popisujete jako naši malost,vidím já jako naši velikost,když otevřeně řekneme že Ruské vměšování na Ukrajině je neakceptovatelné a je poviností civilizovaného světa nedovolit dalšímu diktátorovi pokus o ovládnutí světa.

9 Honza Honza | Web | 17. dubna 2014 v 16:50 | Reagovat

[7]: Otázka Čečenska je tak trochu složitější. Nebudu to rozebírat celou historii. Důležité je, že Rusko je a bylo neustále i v minulosti napadáno na Kavkaze islámskými fundamentalisty. Ti využili touhy tamních národů po své vlastní zemi k tažení, které doposud nemá konce. Putin může kliddně říct, že si ten Kavkaz mohou nechat. Ale tím by dal zcela volnou ruku podobným lidem, jako byl Doku Umarov.

10 Pavel Král Pavel Král | E-mail | 17. dubna 2014 v 16:52 | Reagovat

[2]:Vyjadřujte se alespoň k věci,otevřete oči a podívejte komu chybí už jen ten knírek.Panu Putinovi už tam pomalu roste když se podíváte na definici fašismu a nacismu,tak Putina přímo uvidíte.

11 Pavel Král Pavel Král | E-mail | 17. dubna 2014 v 16:56 | Reagovat

[4]:Jsem rád a potěšen že alespoň někdo zná historii a dokáže ji i chápat v souvislostech.

12 Pavel Král Pavel Král | E-mail | 17. dubna 2014 v 17:04 | Reagovat

[9]:A v čem je složitější?Že tady se postupy a rátorika těch zlích Spojených států Putinovi hodila do krámu.Proč neuspořádal Putin referendum,když 98% obyvatelstva v oblasti nejsou etničtí rusové?Proč bylo zabito 35000 civilistů s Ruským občanstvým,když Putin tak rád chrání rusy?

13 Petr Petr | 17. dubna 2014 v 17:05 | Reagovat

[8]: Naprostý souhlas.

14 Petr Petr | 17. dubna 2014 v 17:06 | Reagovat

[4]: Také souhlasím.

15 Honza Honza | Web | 17. dubna 2014 v 17:07 | Reagovat

[8]: K historii se vyjadřovat nebudu. je totiž velmi jednoduché poukázat je na něco a to ostatní nezmínit. Dnes je totiž stále více v kurzu selektivní paměť a mnozí si vybírají jen to, co se jim hodí do krámu.

Nicméně pokud tu budeme mluvit o neonacismu a jeho pomalém nástupu v celé Evropě, pak bych rád připomenul, že státy EU a USA tolerovaly, kdo na Majdanu nejvíce řádil. Měl bych také připomenout, že už samotná EU byla založena několika bývalými nacisty, jejichž cílem bylo ekonomické ovládnutí Evropy, jíž bude šéfovat Německo. Měl bych také připomenout, kdo koho finacuje. A když nyní Putin vidí riziko v současné "vládě" Uktajiny, která zvolila sebe samu, pak se mu nedivím. Jelikož jsou to právě ti noví vládci Ukrajiny, kdo se netají nenávistí vůči Rusku. Ano, jsou tu historické spojitosti, nicméně dnes bychom tak zvesela mohli obvinit i toho prvoka v praoceánu, že se začal vyvíjet.

Ideologická omezenost, dvojí metr a selektivní pohled na historii jsou právě tím, co dělá z lidí hlupáky.

Je zajímavé, že, když NATO bombardovalo nemocnice a školy v Bělehradě, tak nikdo nebyl "hrdina" a nikdo neříkal, že tu nechce Američany. Dnes je každému jedno, že díky každodenním náletům dronů umírají spousty civilistů v mnoha zemích světa. Přeci to dělají Američané a ti asi mohou všechno že.

Ale do Rusa si každý hrdinsky kopne, protože když někteří slyší Rus, tak automaticky slyší i komunista a zlo. Není to však nic jiného než omezenost.

A ano, náš národ je z valné většiny národem přizdisráčů, kteří se skloní před kýmkoliv. Budou poklonkovat a souhlasit s tím, kdo má zrovna větší klacek.

16 Pavel Král Pavel Král | E-mail | 17. dubna 2014 v 17:26 | Reagovat

[15]:A co jsem nezmínil nebo úmyslně vynechal o Čečensku?Bělehrad a jeho pán Slobodan Miloševič v Bělehradě dal rozkaz k etnickým čistkám a OSN,nikoli USA oprávněně zasáhlo,dostali varování a neuposlechli,jejich volba.Nemuselo to tak skončit kdyby fanatici jako Miloševič,Putin,Hitler a jím podobní nebyli přesvědčeni o své nesmrtelnosti.A  pokud neuvedete příklad,jen že to tak není,tak se radši nevyjadřujte.

17 Pavel Šálek Pavel Šálek | E-mail | 17. dubna 2014 v 17:32 | Reagovat

Nejsem přizdisráč, nemám a neměl jsem rád komunisty a Rusy i ve chvíli, kdy tisíce lidí byly ochtny křičet Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak. Nejsem ani nakloněn amerikanizaci naší zěmě, ale nejvíc obětí v minulém století ma na svědomí Sovětský svaz, navíc z valné části na vlastním obyvatestvu. Zrůdnost jejich bývalé demagogie je v nich stále. Stačí seí jen připomenout Maďarsko 1956 třeba jako příklad zákeřného přepadení suverénního státu, když už Vám nestačí sprosté přepadení naší země. Proč myslíte, že je nenávidí Poláci, my, Maďaři, Estonci, Lotyšové, Litevci. To všechno jsou státy, které Rusové "osvobodili" při své rozpínavosti. Nás dokonce 2x. Jsme přesvědčen, že pro náš národ a stát bylo obrovskou chybou, že se Amíci v roce 1945 nezastavili až na Ukrajině. protože bychom ve vývoji společnosti byli daleko dál. Bohužel jsme zůstali na východ. Technologicky, i lidsky jsme prostě ztratili. Já nechci, abychom jednou opět patřili mezi vazalské státy v područí Rusů. Rád bych od Vás věděl, kterou zemi v poslední době anektovali Amíci jako třeba Rusové Krym. Jakou mezinárodní smlouvu zradili Amíci jako Rusáci o uznání Ukrajiny výměnou za odevzdání jaderných hlavic. Chtěl bych vědět, jak jste protoestoval proti vyvražďování Čečenců v rámci "oprávněné protiteroristické válce ze strany Ruska", zatímco kritizujete akci legálně zvoleného parlamentu UKrajiny (jsou tam stejní poslanci jako za Janukoviče, který požádal Putina o ozbrojený zásah proti vlastní zemi), která nemá nic jiného za cíl nežli měl Putin- potlačit nelegáání ozbrojence na vlastním území. A do toho nemá prcek Putin co kecat.

18 jaroslav jaroslav | 17. dubna 2014 v 17:50 | Reagovat

Bohužel v současnosti je na světě pouz ejedno světlo - Putin

19 Pavel Šálek Pavel Šálek | E-mail | 17. dubna 2014 v 18:05 | Reagovat

Bohužel nás historie naučila tvrdit nikoliv co Rus, to komunista, ale že Sovětský svaz - dnes potažmo Rusko je okupant a zrádce, který se tváří jako přítel. Na jedné straně chválíte Putina za to, že se na Kavkaze brání islamistům a je vám vcelku jedno, že tam nechal vyvraždit celé vesnice, na druhou stranu Vám vadí, že to samé dělají Amíci třeba v Afghanistánu při honbě na lidi z Al Kaidy, kteří využívají lidi jako lidské štíty, kteří zabíjejí dívky kvůli tomu že se chtějí učit. Putin to dělá pomocí spálené země, viz Groznyj, Amíci pomocí Dronů s menším počtem nevinných obětí nežli Rusové. Neměl byste tedý spíš Amíky chválit? Pokud chcete někoho kritizovat za nenávist k Rusům, tak si napřed zjistěte právě ty historické okolnosti, které k tomu v nedávné době vedly. Proč třeba bratr Rus pomohl Hitlerovi přepadnout Polsko a proč povraždil desetitísíce Poláků, kteří se k němu uchýlili před postupující německou armádou? Hloupý a omezený je ten, kdo se nedokáže poučit ze své vlastní historie, kdo je jen jednostranně vymytý zrůdnou ideologií, propagující třídní boj. Bohužel historie ukazuje, že ruští mocipáni nikdy néměli ani špetku svědomí a Putin je jen pokračovatelem Lenina, Stalina, Brežněva. KGB ho dobře vyškolila.
Prostí Rusové jsou normální lidi, ale Rusko bohužel ovládají nacionalisté nejhršího zrna, a to už od roku 1917.

20 Hlemyzd Hlemyzd | 17. dubna 2014 v 19:14 | Reagovat

Pane Honzo, bohužel musím říct že Vaše reakce budí dojem, že selektivní paměť a pohled na historii máte spíše Vy. Nejsem si jist, jaké nacisty stojící za zrodem EU (předpokládám že myslíte EHS z roku 1950, jelikož sama EU vznikla až 1992) máte na mysli? Můžet prosím uvést nějaká jména?
Ohledně "kdo koho financuje", víte, já tyto argumenty nemám rád a sám je nepoužívám z důvodů, že většinou se jedná o velice emotivně laděná prohlášení, které i kdyby náhodou byla pravdivá, nikdo nemůžeme dokázat. Nebo nějaké dokomunty/důkazy máte k dispozici?
Máte pravdu, současná Ukrajinská vláda je skutečně nikým nevolená. Jak již zde padlo, parlament ovšem ne - ať v něm proběhly jakékoli podivnosti, stále je to legálně zvloený parlament vzešlý z voleb. V květnu se mají uskutečnit nové volby - v případě že by neproběhly, opravdu bych začal pochybovat o legalitě pánů z Kijeva. Zatím si nemyslím že jsou důvody nějak vážně pochybovat, i když chápu určitou skepsi.
Jak jste sám poznamenal, nenávist vůči Rusku má na Ukrajině historické kořeny (především bych zmínil Stalinuv Hladomor 1932). Následně z nějakého důvodu tyto historické skutečnosti bagatelizujete amébami, čemuž přiznám se úplně nerozumím, když na nás v předchozích příspěvcích apelujete, abychom se snažili vidět věci v historickém kontextu.
S Vaší větou o tom, co z lidí dělá hlupáky naprosto souhlasím.
Ohledně Srbska a druný si myslím že vám jiný přispivatel odpověděl výstižně.
Souhlasím, že vidět v Rusech automaticky nepřátele je chyba. Přesto, náš národ s nimi má své zkušenosti a dokážu pochopit emotivnost mnoha lidí v tomto ohledu. Sám jsem toho názoru, že v přístupu k Rusům je třeba obezřetnosti především proto, že jen málokdy víme o co jim vlastně jde.

21 Honza Honza | Web | 18. dubna 2014 v 12:43 | Reagovat

[20]: Doporučuji knihu Nacistické kořeny bruselské EU, která dokládá a dokazuje, že mezi architekty EHS/EU bylo několik osob s nacistickou minulostí, kteří již tenkrát připravili základy pro dnešní pomalé nastolování vlády EU nad Evropou a předání moci korporativistům (a od korporativismu není daleko k fašismu - viz. předválečný vývoj v Itálii a Německu).

22 F F | 18. dubna 2014 v 13:00 | Reagovat

Je fascinujici jak existuji v zasade dve skupiny, ktere v podstate tvrdi totez z moralniho hlediska, (nejlepsi je mir) ale na zaklade zcela odlisnych informaci, ktere povazuji za pravdu.
Pro jedny za vse zlo muze USA, pro druhe RUsko. A ackoli mluvi o tomtez, obe to vidi ,jak to nekdo psal pres selektivni pamet. Nebo ruzne pojatou historii apod.
Pro jedny osvobodil Evropu Sov. svaz, pro druhe USA. A na tom se muzou donekonecna hadat.
Pritom opravdova fakta, podobne jako ve vědě, nemame. My jednotlivci si to nemuzeme nijak overit. Gravitaci si overit muzeme.
Jasne ruda armada tu byla, ale proc a jak to je nejasne a vnimame to jen skrze nam poskytnute neoveritelne informace.
Stejne tak ted probihaji dve pravdy o Majdanu a tzv. separatistech.
Nikdo nic na vlastni oci nevidel ale je ochoten se donekonecna prit.
Ja napr sleduji jak ukrajinske tak ruska media a jsou tak protichudna, ze nevim kde je pravda. Vidim jen ze ceska jsou nejhorsi. A to mne desi, protoze pokud dostavame takto neobjektivni informace ohledne vsech temat, jsme pak vazne manipulovani.
Vi snad nekdo kolik lidi podporuje majdan a kolik referendum? Ne, ale podle tech nebo opacnych novinaru kterym duverujeme je to jasne.  A pak se tu preme, a zastavame se jednech nebo druhych.
Bez svobodnych voleb a vyjadreni mistnich obcanu se nic o pravde nedozvime.
I kdyz i ty volby jsou jen castecne svobodne, viz manipulace a ekonomicke rozdily mezi kandidaty...
Ja holt nejsem oligarcha aby o me druhy den vedelo pul zeme, jedine kdyz prohlasim neco extremniho tak se toho media chyti.

23 f f | 18. dubna 2014 v 13:09 | Reagovat

tohle video je zrejme pravdive.
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/966-brutalni-video-humaniste-z-praveho-sektoru-podrizli-nacelnika-policie-v-donecku-18
Ale opet obe starny jej uvidi ruzne.
Pro jedny je to dukaz fasizmu.
Pro druhe manipulace Moskvy.
Ale opet obe starny jej uvidi ruzne.
Pro jedny je to dukaz fasizmu.
Pro druhe manipulace Moskvy.
Je to jen dukaz toho, ze pravda na Ukrajine nyni neni a Ukrajina se hrouti a vznika hluboka nenavist drivejsich pratel.
A to je jednoznacne vina vlady, tedy podle mne.

24 Pavel Král Pavel Král | E-mail | 18. dubna 2014 v 14:39 | Reagovat

[15]:Bohužel souhlasím s terzí o našem národě. Omezených lidí, přizdisráčů a radilů máme spoustu... :-!

25 Hlemyzd Hlemyzd | 18. dubna 2014 v 16:12 | Reagovat

Pane Honzo,
zklamal jste mě tím, že místo přímé odpovědi mně raději odkážete na nějakou knihu, kterou když si přečtu, tak prozřu, a budu vidět věci jako Vy. Já bych Vás stejně tak mohl odkázat na jinou knihu, která bude velebit EU jako nevětší projekt lidstva.
O tom že Nacisté plánovali vytvořit z Evropy jednu hospodářskou oblast se ví mnoho. Něco podobného - Evropský stát - si plánoval koneckonců i Napoleon. Oba selhali. Neřekl jste v tomto ohledu nic nového. Jejich nenaplněné plány ale s radostí využijete na ukazování na "zlou" podstatu Eu už od počátku, místo abyste kritizoval realné dnešní chyby a problémy. EU není ze své podstaty zlá, fašistická ani socialistická, stejně jako není z podstaty zlé Rusko nebo USA.
Zkuste nehledat publikace a argumenty co pouze potvrzují to, co si už teď myslíte. Naopak, vystavte svůj názor co největší kritice a argumentům, a pouze když obstojí, můžete si být jistý, že je zřejmě správný.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama