Jak se znásilňuje demokracie

16. března 2014 v 17:50 | Honza |  Ze světa
V demokratické společnosti je referendum (všelidové hlasování) vnímáno jako prostředek k prosazení zájmů občanů. Každý má právo vyjádřit své názory a tím se přímo podílet na správě a dalším směřování svého města, kraje i země. Výsledek referenda je pak pro všechny strany závazný a je potřebné jej respektovat.


Ač představitelé USA tvrdí, že jejich země je baštou svobody a demokracie, díky vyjádření Johna Kerryho nyní víme, že tomu tak není a ve skutečnosti jde o zemi, v níž jsou jediným správným názorem ty, které jsou v zájmu mocných.

Konkrétně v tomto případě jde o referendum obyvatel poloostrova Krym (oficiální web referenda), kteří se dnes vybírali jednu ze dvou možností:
- "Jste pro znovusjednocení Krymu s Ruskem s právem subjektu Ruské federace?"
- "Jste pro obnovení platnosti ústavy z roku 1992 a pro status Krymu jako součásti Ukrajiny?"
Hlasovací lístek zde.

John Kerry sdělil, že USA a mezinárodní společenství výsledek referenda nehodlají uznat. Rusko jej hodlá respektovat. O tomto referendu jednala i Rada bezpečnosti OSN, kde nakonec návrh na zneplatnění jeho výsledku neprošel.

Pokrytectví USA je patrné i z dalšího vyjádření Johna Kerryho, který, ač výsledek referenda uznat nehodlá, se vyjádřil, že pokud se Rusko po referendu nezastaví, pak proti němu USA a EU podniknou tvrdé kroky.

Představitelé EU José Manuel Barroso a Herman von Rompuy referendum také považují za nelegitimní a jeho výsledky nehodlají akceptovat. Tím fakticky potvrdili, že EU nejde o demokracii a zájmy obyčejných lidí. Zajímá je jen vykradení destabilizované země. Tedy to, co obecně EU provádí stále.

Je jasné, že referenda jako takového se mnohé vlády bojí (zejména ty, které o sobě tvrdí jak jsou nejdemokratičtější na světě) protože nemají zájem, aby lidé rozhodovali jinak, než je mocnými zamýšleno.

K současné situaci mne tak i napadl odpovídající příměr. Pochází z filmové sci-fi ságy Riddick a používá ji tam armáda Necromongerů (v češtině smrtivládců):
"Co zabiješ, je tvé."

To, co USA a EU zničí, to si okamžitě přivlastní. A je jasné, že ničí právě proto, aby mohli mít ještě více zdrojů, peněz a moci.


Výsledky referenda:
- účast 83,1 %
- pro připojení Krymu k Rusku 96,8 %
- pro zachování Krymu jako součást Ukrajiny 2,5 %
- neplatné hlasy 0,7 %

A ještě přidám několik dalších čísel, která dokazují, že nám média účelově lžou. Dle informací médií referendum bojkotovali Ukrajinci a Krymští Tataři. Avšak když se podíváme na počty obyvatel dle národností, pak je jasné, že ne všichni referendum bojkotovali.
Národnosti žijící na Krymu:
- 58 % ruská
- 24 % ukrajinská
- 13 % krymskotatarská
- 5 % ostatní


Média současně přinášejí informaci o komentáři, jehož autorem je americký ekonom Paul Craig Roberts:

"Washington, za podpory svých poslušných, avšak hloupých loutek z NATO, posunuje ukrajinskou situaci stále blíže válce. Německá kancléřka Merkelová zklamala svou zemi, Evropu i světový mír. Německo je silou EU a NATO. Kdyby bývala Merkelová řekla "Ne" sankcím proti Rusku, ukončilo by to krizi, kterou vytváří Washington, krizi, která zřejmě skončí až válkou.

Avšak Merkelová se vzdala suverenity německého národa a proměnila Německo v provincii amerického impéria. Tak Merkelová a slabé německé vedení rozhodly, že se svět stane obětí války. Němci jsou už obviňováni za první světovou válku a za druhou světovou válku, nyní ponese Německo vinu i za třetí světovou válku."


Závěrem bych rád ještě doplnil jeden zcela zásadní fakt, který je při současné situaci opomíjen a troufám si i tvrdit záměrně manipulován. Po rozpadu SSSR byla na základě referenda vytvořena Autonomní republika Krym, která se sice o několik měsíců později stala součástí Ukrajiny, avšak zachovala si část suverenity. Od roku 2000 má Krym i vlastní hymnu. Ústava Ukrajiny umožňuje Krymské republice vyhlásit referendum a Krym jako autonomní republika si o svých vnitřních záležitostech má právo rozhodovat sama. Pokud tak dnes někdo popírá legálnost aktuálního referenda, pak současně popírá ústavní právo a mezinárodně uznávaný statut autonomní země. A to je logicky v rozporu s demokratickými principy, o které se pak USA a EU nemají právo opírat.

Proběhlé referendum bylo naprosto v pořádku, bylo svobodné a proběhlo bez násilí a dohledu armády Ruské federace. To je fakt, který byl potvrzen zahraničními pozorovateli. Jen lháři budou stále tvrdit, že vše proběhlo pod hlavní samopalů. A tito lžou jen proto, že se jim to právě hodí.
 

21 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 garf garf | E-mail | 16. března 2014 v 18:11 | Reagovat

Celá situace na Ukrajině byla ovlivněna USA a EU s jediným cílem - dostat Ukrajinu do NATO aby si na jejím území mohly USA umístit vojenské základny co nejblíže Ruska. Každý nestranný člověk, který sleduje dlouhodobě politiku USA a její snahu o získání světovlády musí vidět kolik agresí a válek tento stát od 2.světové války vyvolal - a přece se najde dost lidí, kteří to sice vidí, ale přesto budou osočovat Rusko, které je proti USA naprostým beránkem. Prostě se to vymyká normálnímu chápání.

2 ryza ryza | 16. března 2014 v 19:59 | Reagovat

stydim se za ceskou vladu ktera se stavi na stranu fasisticke strany ukrajiny i kdyz mi neni jasne proc snad ze strachu pred nejvetsim zlocincem usa a eu a blahopreji obcanum krymu a vsem slusnym rusum, kteri prohledli zamery "nejspravedlivejsi zeme_" USA a poskoku EU.Pobavil mne dnes v otazkach Moravce nejlepsiho ekonoma v Evrope Kradouska jak spravedlive horoval za to aby se oligarchum zmrazili konta a majetky. Kdy k tom u dojde u nas a hlavne take u neho. Ten musi mit majetku za tech  23 let kdy je u lizu, o tom se nam ani nezda. Zacnete u sebe vazeni kmotri a jejich poskokove.Vzala bych to z jedne vody sup na plot.Pak by nebylo dluhu v ceske kotline.

3 janakiev žorž janakiev žorž | E-mail | 16. března 2014 v 20:01 | Reagovat

mislim si že neni moc lidi kteři vi že druha nej vetši zakladna usa ve svete je v kosovo a to visvetluje perverzni snaha usa a eu dostat ukrainu do eu a pak do nato

4 Jan Jan | 16. března 2014 v 20:06 | Reagovat

Krym je součástí Ukrajiny a jako takový podléhá centrální vládě v Kyjevě, pokud parlament na Krymu vyhlásí referendum bez souhlasu Kyjeva, nelze takové referendum pokládat za legitimní.

5 Pepa Pepa | E-mail | 16. března 2014 v 20:17 | Reagovat

Bravo Rusko a prezident Putin! JudeUSA=nejodpornější teroristický defraudantský stát :-!  :-! Hlavně se bratři Rusové nezastavujte na židovskými fašisty napadené Ukrajině,znovu sjednoťte a osvoboďtě Slovanské národy z pod židoamerického zlodějského jařma a teroru a vyžeňte tu zlodějskou odpornou verbež z Evropy!!

6 pavelslany pavelslany | E-mail | 16. března 2014 v 20:46 | Reagovat

[2]:Souhlas ! :-)

7 Freddy B. N. Freddy B. N. | Web | 16. března 2014 v 22:09 | Reagovat

Jak se to krásně hlasuje se samopalem u hlavy...~

8 Manach Manach | 16. března 2014 v 23:24 | Reagovat

A nyní referendum u nás v ČR k odvolatelnosti politiků a soudců, k prokazování původu nabytí majetků a k vyšetření a potrestání ekonomických zločinů za poslední čtvrtstoletí zpětně.

9 Marian Marian | E-mail | 17. března 2014 v 1:06 | Reagovat

Vláda Krymu je legitimní ,naproti té kyjevské, kterou nikdo nevolil. :-(

10 Jarda Jarda | 17. března 2014 v 1:46 | Reagovat

Dobrý web, díky.

11 XJan XJan | 17. března 2014 v 2:14 | Reagovat

[4]: Ano, referendum je z tohoto pohledu nelegální. Nicméně je ze své podstaty demokratické. => USA je největší nepřítel demokracie a nástroj totality na světě. :-)

12 Leo Leo | 17. března 2014 v 2:35 | Reagovat

No tak tvé názory jsou trochu moc odvážné. Jako třetí světovou válku z toho opravdu nevidím.

13 Cole Cole | E-mail | 17. března 2014 v 6:56 | Reagovat

Každý "demokrat" by si měl v prvé řadě uvědomit, že referendum na Krymu vyhlásil demokraticky zvolený parlament Autonomní republiky Krym, kdežto za nelegální jej prohlásila banderovská fašistická vláda v Kyjevě, která vznikla průnikem puškami ozbrojených "demonstrantů" do parlamentu a sídla vlády. Zamysleme se nad tím, zda je žádoucí, aby taková vláda podepisovala asociační dohodu s EU a zda je žádoucí, aby země s takovou vládou byla přizvána do NATO.

14 Jarek Jarek | E-mail | 17. března 2014 v 13:26 | Reagovat

[2]: Tak s tím Kradouskem máte bohužel pravdu. Znám se velmi dobře s jedním vysokým funkcionářem na celní správě a ten mě při přátelské diskuzi informoval o tom, že Kradousek má už ve Švýcarsku 3 miliardy, ale bohužel mají zakázané ho jakkoliv řešit. Vzhledem k zastávané funkci a poctivé povaze tohoto mého "informátora" nemám nejmenší důvod mu nevěřit a jistě také chápete, proč si nemůžu dovolit uvést jeho jméno. Asi už je každému jasné proč se tam stále Kradousek zuby nehty drží a vrčí kolem sebe. Umíte si někdo představit, že by už neměl žádnou moc a tato informace by jen tak mimochodem prosákla na veřejnost z oficiálních zdrojů? :-D I když jak tak nad tím přemýšlím, asi by z toho stejně nic nebylo, dostal by amnestii nebo by se čekalo až se to promlčí a Kradousek by si hověl na Bahamách 8-O

15 Jarek Jarek | E-mail | 17. března 2014 v 13:45 | Reagovat

Co se týče té 3 světové války tak tomu nevěřím. Zapomínáte na to, že to není pouze USA+ EU proti Rusku. To je USA+Kanada+ nejednotné státy EU, jejichž armády se spíš podobají domobraně proti Rusku+Číně+Indii+veliká pravděpodobnost všechny Asijské státy. Takže nakonec by to bylo že státy EU by do války kvůli své nejednotnosti jít nemohly a zbylo by USA+Kanada proti celé Asii, Pokud vezmu teda armády bylo by to minimálně 5:1 ve prospěch Ruska a jeho spojenců v případě povolání všech záloh zúčastněných států minimálně 30:1. Další věc, USA má armádu na dluh a pustila by se do války proti tomu kdo jim nejvíc peněz půjčuje, čili s Čínou. Neměla by zdroje na obnovení ztrát. Už jen to, kdyby proti USA zavedla Čína sankce a chtěla by po ní okamžité vrácení dluhu by USA navždy Ekonomicky položilo. Mimochodem Čína už také oznámila, že pokud USA bude chtít dávat sankce proti Rusku, tak budou oni, čili Čína požadovat okamžité uhrazení veškerého dluhu USA. Z tohoto vyplývá, že USA i s celou EU můžou jen nadávat a vztekle dupat za hranicemi a nic víc si dovolit ani nemůžou.

16 Petr Petr | E-mail | 17. března 2014 v 13:46 | Reagovat

Nechápu reakce mnohých lidí. Buď jsou tak mladí, že si nepamatují 1968 nebo jsou tak rudí, že přes tu barvu nevidí. Nebudu řešit refrendum, souhlas s tím, že je demokratické, ale kdy je demokratické....ať si odpoví každý podle své inteligence. Co je zarážející, že vy, kteří zde píšete ódy na Rusko nevidíte skutečnost, že armáda vstoupila na území cizího státu. Toto je vrchol agrese a nadutosti. Stejně bych okomentoval i jiné státy, ale Rusko s Putinem v čele je hrozba, oni prostě stále žijí v CCCP, to chtějí, to je jejich vize a s našimi přisluhovači by klidně vstoupili i k nám. Toť vše.

17 Jarek Jarek | E-mail | 17. března 2014 v 14:23 | Reagovat

[16]: A to že, USA posílalo každý den miliony dolarů aby si mohli Nacisti na Ukrajině koupit zbraně, postřílet policii a svrhnout vládu je předpokládám zcela v pořádku a to že si stříleli do vlastních demonstrantů aby měli na své straně obyvatele asi taky. By mě zajímalo kde jste s těmi demokratickými názory byl, když se humanitárně bombardovala Jugoslávie, nebo když USA posílala vojáky do Iránu. To bylo asi taky naprosto v pořádku co? Ještě si dovolím podotknout, že Rusko tam obyvatelé Krymu sami pozvali, protože jim bylo ze strany nacistů z Ukrajiny vyhrožováno. Vy byste asi byl nejspokojenější, kdyby Ukrajinci obyvatele Krymu demokraticky postříleli. Takové cvoky co papouškují sdělovací prostředky fakt miluji, se už konečně proberte a uvědomte si, že nemůžete srovnávat 68 rok kdy tu Rusy nikdo nechtěl se současností, kdy na Krymu Rusy podporuje 96% lidí. Nejste Vy náhodou volič ODS? Těm bylo také jedno co chtělo 95% lidí a dělali si ve jménu demokracie pravý opak.

18 ing. Václav Chodura ing. Václav Chodura | E-mail | 17. března 2014 v 14:51 | Reagovat

Ahojte
Já myslím že ameriku už dávno ovládají rotschildi a rokefeleři.Jsou to ti jejichž jméno asi nesmí vyslovit "nezávislá" media.Evropská unie a euro založili oni pro jednodušší ovládnutí a vyrabování.Svět chtějí ovládnout přes dluhy.Nebo jste někdy v mediich slyšeli komu všichny státy včetně USA dluží?
Ten kdo se o to trochu zajímá asi ví o čem mluvím.Zbytek si asi myslí že je to ptákovina.Komu patří FED,Světová banka,evropská centrální banka,MMF atd.?
To se v mediich taky nedovíte.Kdo vlastní všechny media?Tak ted už má logiku i dění na ukrajině.Jsou to jen monopoly mocných.Aby ovládli totálně svět musí všechno skoupit a vyrabovat.
Rusi jím vadí.Stojí jim v cestě.Chtěli by taky jejich nerostné bohatství.Jde jen o světovládu.S penězi si hrají asi 200 let a to už není tak zajímavé.

19 ryza ryza | 17. března 2014 v 15:16 | Reagovat

[5]: kterou vladu mate na mysli?Pokud vim tak vladu Janukovice ktera vzesla z voleb sesadili za pomoci USA a EU a nani tam vladneparta nikym nevolena. To je regulerni?

20 ryza ryza | 17. března 2014 v 15:21 | Reagovat

[1vy jste pri tom hlasovani byl? odkud cerpate tyto zrudne informace jako samopal u hlavy? Urcite z nasich dsdelovacich prostredku.5]

[7]:

21 gert gert | E-mail | 17. března 2014 v 17:53 | Reagovat

ale čo ostatni ukrajinci?ak by sa vypisalo referendum o odtrhnuti celej ukrajiny od majdanu,verim že 90% ludi by tych kyjevskych pučistov poslalo do ...nik si nevšima že su terorizovani na všetkych stupnoch štatnej spravy.som za okamžite vypisanie volieb,dodržanie dohody z 21.2.a vyšetrenie zločinov a ich spravodlive potrestanie ako aj zosnovatelov krvaveho prevratu,skor než teror sposobi občansku vojnu

22 Pepa Pepa | 17. března 2014 v 21:46 | Reagovat

Ty komunistická špíno.. Tomuhle říkáš svoboda projevu??? Měl jsem zde komentář a ten si vesele smazal.. Co k tomu říct..

23 Jarda Jarda | 17. března 2014 v 21:49 | Reagovat

Můžete táhnout všichni do Ruska.. Nikdo na tragédy jako vy není zvědavej..

24 Honza Honza | Web | 18. března 2014 v 8:25 | Reagovat

[22]: [23]:

Takže Pepo, Jardo a pod kolika jmény ještě vystupuješ (shodná IP 94.112.6.173) - vulgární komentáře a urážky mažu. Jsou projevem zaostalosti a na mém blogu nemají co dělat.

25 Jan Jan | 18. března 2014 v 20:18 | Reagovat

[9]: Současný kyjevský parlament se skládá z poslanců vzešlých z posledních voleb, ....takze tvrdit ze je nikdo nevolil neni presne.

26 Jan Jan | 18. března 2014 v 20:47 | Reagovat

Referendum ze sve podstaty demokraticke vubec byt nemusi. Pokud by pouhy fakt, ze velke mnozstvi lidi muze pro neco hlasovat byl znamkou demokracie, pak by severni Korea, kde 100% volicu hlasovalo pro Kima, byla automaticky demokratickou zemi, coz tedy rozhodne neni. Asi nikdo nepochybuje o tom, že referedndum/volby/vyber verejnych zakazek, lze zfalsovat, či ovlivnit. Nikdo z nas nevi, jestli referendum na Krymu probehlo ciste,nebo ne, ale vzhledem k tomu ze Ukrajina i Rusko, jsou zeme kde korupce v politice jen kvete a kde ve velke mire dochazi k porusovani lidskych prav, cinknuti lidovyho hlasovani mi v takovych podminkach vubec neprijde nepravdepodobne.[11]:

27 Jan Jan | 18. března 2014 v 20:59 | Reagovat

[17]: Rusy na Krymu NEpodporuje 96% procent lidi. Pro rusy hlasovalo 96% z 85 procent volicu, kteří prisli volit. Zajimavy je, ze podle volebnich vysledku pro pripojeni k Rusku musela hlasovat vic nez polovina tamnich Ukrajincu a taky velky mnozstvi krymskejch Tataru, ktery jednak tvrdili ze budou referndum bojkotovat, druhak na pripijeni k Rusku nemaj zadnej zajem....

28 Jan Jan | 18. března 2014 v 21:35 | Reagovat

Jinak dokážu pochopit, že někdo kritizuje spojený státy, ale vůbec nechápu, jakto, že se tolik lidí zastává Ruska. Zvlášť s naší minulostí....

29 Marian Marian | E-mail | 18. března 2014 v 23:39 | Reagovat

Myslím, že Klička a spol nikdo nevolil, nebo ano? ;-)

30 Jan Jan | 19. března 2014 v 0:05 | Reagovat

[29]: Kličko je poslanec a předseda parlamentni strany, ktera v poslednich volbách na Ukrajine (2012) ziskala treti nejvyssi počet hlasu.

31 XJan XJan | 19. března 2014 v 11:31 | Reagovat

[26]: To jsou dvě rozdílné věci. Máš pravdu, že nikdo z nás neví, jestli to zfalšované bylo nebo ne. A ze stejného důvodu (nedostatek věrohodných informací) nejsem přikloněn k žádné straně. Nicméně si trvám na tom, že: 1) Referendum je demokratický prostředek. To jestli proběhne regulérně nebo ne je věc jiná. Důležité je, jestli je v něm skutečně na výběr. A to právě ve volbách v KLDR není, tam je pouze ANO/NE a nikoliv výběr z více kandidátů. Ale s přimhouřením oka jsou i tyto volby demokratické. Demokratický je ten princip, že tam jsou. Průser samozřejmě je, že ty co nevolí nebo zaškrtnou NE, zabijí. Moc to slovo demokracie znásilňujete. 2) Lidé jsou příliš hloupé ofce na to, aby mohli rozhodovat o všem v referendu. Zase vocaď pocaď. Přímá demokracie je super, ale to by napřed museli být všichni VŠ vzdělaní a rozumní, jinak se to bude rovnat anarchii. Takže zásadní otázka je POUZE zda těch avizovaných 95% hlasů na Krymu bylo reálných. Jestli ano, je to dost na to, aby udělali Ukrjaině pápá a šli si k Rusku a KOMUKOLIV jinému je do toho HOVNO... Jestli skutečně nezfalšovaně chtěj, nevidím v tom problém.

32 Luděk Luděk | E-mail | 20. března 2014 v 13:42 | Reagovat

Je vidět, že spousta lidí opravdu neumí číst mezi řádky. Pokud si dobře pamatuji, tak se Kličko a spol s vládou, která byla demokraticky zvolena v určitou chvíli domluvil na nových volbách, ale když tuto skutečnost z jednání oznámil svým spolubojovníkům tak málem dostal přes hubu. Položme si tedy otázku, odkud se rekrutují tito  spolubojovníci a co vlastně zamýšlejí, když jsou jim nabízeny demokratické volby. Nejsem ani pravičák, ani levičák, nefandím ani jedné straně, ale asi si každý rozumný člověk udělá úsudek z obrázků na http://gloria.tv/?media=540709 . Ty odvysílala slovenská televize. Nedovedu odpovědět proč to nadokázaly naše média.

33 Jan Jan | 20. března 2014 v 23:18 | Reagovat

Janukovic navrhoval novy volby na  konci roku, ale diky tlaku "spolubojovniku" se budou konat uz v kvetnu. Tak nevim jestli se neci odpor k volbam projevuje tim, ze se je snazi uspisit. A k tomu videu....kdo chce, najde na netu zabery, kde zase policajti bijou bezbranny lidi...

34 Jan Jan | 20. března 2014 v 23:32 | Reagovat

[31]: parafrazuju xjana: "Referendum je demokraticky postredek, pokud je v nem skutecne na vyber."  To je prave taky zajimavy, ze ty dve otazky co v referendu byly, lidem na vyber moc nedavaly. Dalo se vybrat ze dvou moznosti, ze se krym pripoji k rusku okamzite, nebo ze si zachova svou autonomii do doby, nez se stane soucasti ruska. Pokud jsem zneni tech otazek pochopil spatne, tak mne opravte....ale jestli teda byly polozeny takhle, bylo to hlasovani opravdu v poradku?

35 Jan Jan | 20. března 2014 v 23:38 | Reagovat

[5]: Pepo, existuje vubec neco takoveho jako zidovsky fasista? :D

36 g.g g.g | E-mail | 1. července 2014 v 13:44 | Reagovat

Hm, ale vždyť Putinovi lidé sami vydali prohlášení, že to referendum bylo zfalšované, nebo ne?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama